Trebuie să introduci minim 3 caractere pentru a putea cauta
Politica de retur

Îți respectăm dreptul de a te răzgândi și dorim să îți oferim o experiență de cumpărare sigură și corectă. De aceea, poți returna orice produs achiziționat din magazinul nostru online, fără a fi nevoie să justifici decizia, în termen de 14 zile calendaristice de la data recepționării comenzii, în conformitate cu O.U.G. nr. 34/2014.

Această politică se aplică tuturor produselor disponibile în magazin, indiferent de categorie, dimensiune sau funcționalitate, cu condiția să respecte criteriile de retur de mai jos.


1. Condiții generale pentru acceptarea returului

Produsele pot fi returnate doar dacă:

  • Sunt în aceeași stare în care au fost livrate;
  • Sunt neutilizate, fără urme de montaj, testare sau deteriorare;
  • Au ambalajul original intact (inclusiv cutie, etichete, folii de protecție, documente);
  • Sunt complete (inclusiv accesorii, instrucțiuni, elemente de ambalaj interior etc.).


Nu se acceptă returul produselor care:

  • Prezintă urme de utilizare, instalare sau manipulare necorespunzătoare;
  • Au ambalajul original distrus sau lipsesc componentele livrate inițial;
  • Au fost personalizate sau modificate la cererea clientului;
  • Fac parte din categoriile exceptate prin lege (ex: produse de igienă, consumabile desigilate).

Toate retururile sunt verificate în momentul recepționării în depozit, iar acceptarea finală a returului este condiționată de conformitatea produsului returnat cu cele de mai sus.


2. Termenul legal de retur

Perioada legală de retragere este de 14 zile calendaristice, calculate de la data în care clientul sau o persoană desemnată a recepționat comanda.

Dacă comanda a inclus mai multe produse livrate separat, termenul se calculează de la data livrării ultimului produs.

Pentru a respecta termenul-limită, este suficient să trimiți o solicitare de retur înainte de expirarea celor 14 zile.


3. Costurile de retur

Toate costurile de transport pentru returnarea produsului sunt suportate de către client. Nu acceptăm colete returnate cu ramburs.

Clientul este responsabil de alegerea unui curier și de ambalarea corespunzătoare a produsului astfel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului.


4. Rambursarea sumelor

După recepționarea și verificarea produsului returnat, vom rambursa suma achitată în cel mult 14 zile calendaristice. Rambursarea se face exclusiv prin transfer bancar, în contul indicat de client.

Rambursarea nu include taxele de transport inițiale sau cheltuielile de retur.


5. Procedura de retur

Trimite o cerere de retur la adresa noastră de e-mail, indicând:

– numărul comenzii

– produsul/produselor pe care dorești să le returnezi

– opțional, motivul returului (nu este obligatoriu)


Vei primi confirmarea și adresa de retur, împreună cu eventuale instrucțiuni suplimentare.

După recepționarea coletului și validarea returului, suma achitată îți va fi rambursată în termenul legal.


Pentru orice întrebări legate de retur, ne poți contacta folosind datele din secțiunea „Contact”. Suntem aici să te ajutăm!